Melodiile Herdei...


miercuri, 6 aprilie 2011

Herda Ionescu are jurnal

Draga jurnalule,
Azi urcam pe muntele Everst si o capra de munte imi zice:
-Mai matusa!
Si eo (eu) nervoasa i-am spus:
-Vezi sa nu te mananc ca numai coarnele-ti raman!
si capra...
-Ba nu!
si eo...
-Ba da!
Si-am continuat asa pana ce am inghitit-o. Dar ce ma fac eo acuma' ca mi-a ramas un corn in gat si cand am vrut sa-l imping in stomac mi s-a blocat si degetu exact intre ficat si amigdale. Si cand m-am dus la doctoru' Manole mi-s spus ca tre' sa fac scaun. Si-uiteasa m-am apucat de cioplit, sau cum s-o spune cand bat un cui. Si bat, bat bat, da' nu-mi iese nimca ca o ciocarlie batrana s-a oprit langa mine si i-am dat cu ciucanelu-n cap. Si-acum sta lesinata langa mine si-mi tine companie :|. Si cum ziceam nu-mi iese nimica ca n-am lemn- da' cred ca ma dcu la Mioara sa-i cer ceja un scaun, poate nu vede Dumnezeu ca nu-i facut de mine. Dar mai jurnale' hai sa-ti spun ce mi s-a intamplat ieri. M-am intalnit cu Yety care-mi spune:
-Mai femeie jumulita, tu chiar vrei sa te smotocesc ca pe-o ciocalie fara viata?
Si eo i-am zis:
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAuzi mai imblanitule, vezi sa nu te intri-n gura mea, ca te mananc de tot. Si toata valea din muntele Himalaya a auzit si a fugit. Si cand m-am dus la veterninar sa-mi ingrijesc catelu' (pe Bila), vatraciuga aia de femeie care se crede doctor de animale-mi spune:
-Doamna, Bile va muri daca ii mai dati sa manance balega de cal sau vaca.
Ce-i de facut? acum stau si ma gandesc ca alt ceva n-am si tre sa-i dau ceva de mancare saracului caineca altfel cine ma mai apara de Ciupacabra?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu