Melodiile Herdei...


duminică, 26 iunie 2011

Ziua disturbata a Herdei Ionescu

In ziua porcului mistret Tiberiu, Herda Ionescu citea "Amintiri din cocina". Cum citea ea ca un vitel i.a mancat copita unei capre, deodata vine la "intelectuala" noastra o bulina care.i pronunta:
-Aplbapblablpa!
-Mai rotundo! Ce Tirimogodin spui acolo?
-Aplbapblablpa!
-Mai patrato! Ce Dumnezeu de spanac rostesti mata` acolo? Ca te musc acus!
Dar exact cand Herda vroia sa sara la bulina, soseste cateaua Molda.
-Mai Ioneasco, ce dracu` te.a trasnit de vrei sa musti o bulina saraca?
-Mai caine turbat! Ce ingeime te.aimpins sa pasesti in cocina mea?
-Eu am venit sa imprumut niste purici pt. circul de purici al varului meu, Gurgunâde.
-Stai mogaldeata blanoasa, ca mai am vro` 15 prin capatana`. Mireeeel! Puriceeel! Veniti mama ca va dau spre adoptie!
-Ajutooooor ne aspiresteee!! Tipara puricii.
-Pana la urma imi mai dai puricii pt. Gurgunâde?
-NU!.
-Ciobanco!!
Dupa toate acestea Herda Ionescu reincepu sa se deleteze cu "Amintiri din cocina". Si cum citea ea ca vitelul si.a mancat si coada, deodata un sunet cimpoios se auzi de dupa colt: Camila Yola canta la cimpoi!
-Care gatu` gainii vrei sa.ti indoi trompeta!? tipa Herda suparata. Mai girafa cu 3 cocoase! Tu chiar vrei sa.ti mananc copitele? Tu chiar vrei sa.ti pun botnita? Unde.ti e capatana seaca de urzici? Nu sti ca nu se canta la ora asta? Mai ales dupa colt! Eeeee!
Iar dupa cateva aspecte mai vulgare, nementionate, ziua Herdei Ionescu ajunse la sfarsit.
                                 (Mai sus este cimpoiul camilei Yola)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu